15. juuni 2012

ohtlik elu tartu linnas

õud! anne kanalis suples püüton! rohkem mina sinna linna oma jalga ei tõsta.

nimelt on keegi naiivne inimene (kindlasti mõni poliitik) tartusse suve elavdamiseks roomajad kutsunud. krokodillid ja maod ei lasknud end muidugi kaks korda paluda, vaid tulidki ja käivad nüüd igal pool ujumas! mingeid supelpükse neil muidugi pole. keskmise püütoni kombeid arvestades ei imestaks ma absoluutselt, kui nad jõkke ka hulganisti junne jätavad. tere, suvi!

poliitik arvas ilmselt, et saabuvad mingid krokodill gena kaimud, kes kaarsillal saba kõlgutades lõõtspilli tõmbavad ja lastele tasuta apelsine jagavad. aga nad ju ei ole sellised! kes küll räägiks poliitikule, et krokodillid söövad inimesi? püütonid kerivad end samal ajal lambipostide otsa, et sealt siis möödujatele lõustu teha ja pähe sülitada. ja on ainult aja küsimus, millal avastatakse werneri kohviku sokolaadikoogid! hea tervisega krokodillile pole nädala tordivarud mingi küsimus. pärast longib emajõe äärde kiikuma ja seedib.

küll on hea, et tartust on siia 186 kilomeetrit. tallinnasse roomamine võtab kindlasti vähemalt päeva, lisaks veel kükita grilli burksipeatus, jäätisesöömine mäo ristis ja pildistamine monumendi ees. pealegi elan ma siili tänaval, kuhu ei tõsta oma jalga ükski mõistlik uss. ukse peale maalin eriti õudse siili pildi. tulgu, kui julgevad! mina olen valmis.

word of the day: slang - madu

2 kommentaari:

tibutriin ütles ...

http://www.tartupostimees.ee/902756/raadi-jarves-sulistab-kilpkonn - sihuke uudis ka! :)

Kairi ütles ...

aitäh! no ma räägin, et kõik kohad on loomi täis. loodetavasti ei söö krokodillid eriti kilpkonnasid, või muidu läheb alles veristamiseks!